2010. augusztus 29., vasárnap

Spanyolország negyedik felvonás

Vége a tábornak, újra Madridban. Tegnap nem voltam boldog. Nagyon fáradt is voltam, mert azért keveset aludtam, de nem akartam eljönni. Nagyon jófej emberekkel voltam 1 légtérben 7 napig, így szar volt elmenni. De mindenképpen vissza fogok még menni oda. Jól éreztem magam. Na de most vissza ide. Kezdenék egy HDR képpel, aminek az alapanyagát még Ezcarayban készítettem csütörtökön, és most jutottam el odáig, h tudjak vele foglalkozni. Íme:



A többi fénykép ma készült, amikor is elmentünk közösen egy madridi sétára amit a hostel faláról tudtunk, h van. Megmutatták nekünk a belváros összes fontosabb pontját. Van olyan, amiről nincs fényképem, csak azokat fotóztam, ahol tetszett valami, vagy próbálkoztam valamivel. Íme:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése