2010. augusztus 16., hétfő

Kreatív Blogger díj



Hali Mindenkinek!

Nem is olyan régen megtiszteltetésként kaptam egy Kreatív Blogger díjat Csővári Csabától, alias Koboldtól. Viszont ezzel a díjjal az is jár, h meg kéne osztanom magamról hét azaz 7 dolgot. No lássuk is:

1. Nagyon szeretem a fotózást. Próbálkozom minél jobban visszaadni azt, amit látok, kissebb-nagyobb sikerrel.
2. Szeretek aludni. Erről nem is nagyon tudok többet mondani.
3. Szeretem a Jóbarátokat(Friends). Ezt a sorozatot 3szor láttam már magyarul, most éppen angolul nyúzom.
4. Szeretek zsonglőrködni, és szeretem a SAPKÁT!
5, Szeretem a szerepjátékozni. Kedvenceim a Vampire és a DnD, de most fogunk nekiállni az SWnek is, és nagyon várom...
6. Szeretek enni. Ez az alakomon is látszik, de ez van. Majd teszünk ellene. Valamikor... :)
7. Álmom az, h elismert fényképész legyek, és igazából joggal hívhassam magam fotósnak!

És most jönne az a rész, h 7 embernek továbbadom a díjat. Sztem nekem sem lesz meg a 7, de azért próbálkozom.

- Pál Nikolett Ágnes - Nikkancs, aki most éppen kinn van Angliában táskát varrni.
- Csővári Csaba - Kobold, akitől ezt a díjat kaptam, és akinek az egyesületünk a logóját köszönheti. Meg én a fejlécemet!
- Szabó Éva - Száva, akinek sütireceptjei mindíg nyálcsorgatásra ösztökélnek, és aki fantasztikus barát.
- Haáb Róbert - Tzupi, akinek a játékainkat köszönhetjük, meg én mostanában a fix50 1,4es objektívet. :)

Hát igen, nekem sem lett meg a 7, de ezzel sajnos nem tudok mit csinálni...

Aichon

3 megjegyzés:

  1. de én nem vagyok kreatív blogger :D

    VálaszTörlés
  2. azért olvasgatva a beírásaidat a blogodon. Ó dehogynem :)

    VálaszTörlés
  3. utóbbi 8 hónapban csak néha felböfögtem egy képet a blogra oszt jauvan:D

    VálaszTörlés